Google+ Deník Networkera: Viděli jste už tu "banánovou kampaň"? Já jo, a je to ztráta času!

středa 4. června 2014

Viděli jste už tu "banánovou kampaň"? Já jo, a je to ztráta času!

Taky máte zaplavený Facebook banány? Všude na vás blikají bannery "Banán za milion" ... Nebo "Jak prodat shnilý banán za 190.000 Kč?"

250x250-svetla-1b.jpg
Dokonce jsem četl, že knihu, kterou autor kurzu nabízí ke stažení zdarma a dokonce bez zadávání emailu si stáhli za 7 dní více než 22.000 lidí... No, nedalo mi to, a tak jsem se tedy na tu kampaň podíval - i když už si hodně vybírám, na co budu koukat a čím budu trávit svůj čas...

Ale 22.000 lidí za 7 dní? Tak to musí být pecka, říkal jsem si... Velká milionovo-banánová kampaň.

Musím uznat, že po stažení knihy zdarma ZDE jsem si stáhl na stejném webu i pracovní sešit, který už tedy za email je, ale to mi nevadí. Věřil jsem, že když to udělala taková masa lidí, tak mi to bude přínosné taky.

Mám ale obrovskou potřebu podělit se s vámi o můj vlastní názor.

Jak píši v nadpise - Banánová kampaň je ztráta času, a to pro každého:

  • komu nezáleží na tom, aby nebyl součást stáda
  • kdo se nechce nijak odlišit
  • kdo nechce zvýšit svůj příjem tím, že se stane značkou
  • kdo není otevřen novým informacím z marketingové oblasti
  • kdo si myslí, že osobní značka je důležitá pouze pro podnikatele a firmy
Pro všechny ostatní to ale smysl dává. Obrovský. Víte... Opravdu se dá prodat shnilý banán za 190.000,- Kč. Sám jsem byl v šoku a smekám před Tomášem k jeho výsledku - jak na to? To mrkněte rovnou na video. Je to pouze o tom, jak to nastavíte, jakou tomu dáte značku.

Pokud je pro vás důležité to, jak vás vnímá vaše okolí, jakou máte hodnotu ve společnosti - ať už jste student, zaměstnanec, podnikatel, nebo majitel firmy, tak určitě využijete informace, které sdílí Tomáš Lukavec ve svém ebooku zdarma, s přidanou hodnotou ve formě pracovního sešitu, případně ve videích, které jsou také součástí neplacené části.

Nezbývá mi než popřát všem, kteří dočetli můj článek až sem, příjemnou zábavu při sledování videí. Až si zkusíte test, ve kterém zjistíte zda jste emotivní, nebo výsledkový typ budující značku, podělte se v komentářích. Uděláme si takovou malou anketku.

Jo a ještě bonus... Knihu můžete jako pdf poslat komukoliv chcete. Je volně šířitelná, takže pokud máte v okolí někoho, o kom si myslíte, že by ho mohla zaujmout, že by mu mohla pomoci, pošlete mu jí mailem, nebo jí pinkněte na svůj Facebook :)

Mějte super den!

A pokud chcete, přidejte si mě na FacebookuGoogle+ apod. a můžeme o této jedinečné kampaní poklábosit :)

S úctou k lidským možnostem,
Tom

Žádné komentáře:

Okomentovat